.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
پاسخ منوچهر متکی به یک سوال مهم در برنامه صندلی سبز؛ ریاست مجلس شورای اسلامی به چه کسی می رسد؟ صندلی ریاست مجلس به چه کسی می رسد؟
پاسخ منوچهر متکی به یک سوال مهم در برنامه صندلی سبز؛ ریاست مجلس شورای اسلامی به چه کسی می رسد؟(ادامه)
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد. ۱۶ نماینده‌ی باقیمانده تهران برای مجلس دوازدهم مشخص شدند/ راهیابی یک مازندرانی در لیست منتخبین
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد.(ادامه)
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد. چهار گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد.(ادامه)
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی .... این ۴ اصولگرا برای رقابت با قالیباف در انتخابات هیات رئیسه مجلس به صف شدند/ برنامه اعتدالیون مجلس دوازدهم برای ریاست مجلس چیست؟
شنیده‌ها حکایت از تعیین ۴ چهره از جانب برخی جریانات اصولگرا برای رقابت با محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم دارد؛ مجتبی ....(ادامه)
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد. همه رقیبان قالیباف در ریاست مجلس آینده
با مشخص‌شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی‌های نمایندگی، رقابت‌ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته و شنیده‌ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی‌های پشت‌پرده و برگزاری جلسات گوناگون حکایت دارد.(ادامه)
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند. جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
تلاش ها برای انداختن قالیباف از کرسی ریاست مجلس شدت گرفته است؛ از یک سو تندروهایی از جنس نبویان، رسایی و ذوالنور و از سوی دیگر متکی که مورد حمایت شورای وحدت است. برخی نیز گرچه سکوت کرده اند اما بعید نیست در اندیشه فتح کرسی «شماره یک» مجلس دوازدهم باشند.(ادامه)
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم. شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
منتخب مجلس داوزدهم با تاکید بر ضرورت تحول در رویکردها و کاردکردهای مجلس دوازدهم، تصریح کرد: در مجلس در حوزه های شکلی و سخت افزای کار نیاز به تحول داریم.(ادامه)
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است. آخرین وضعیت آرایش سیاسی مجلس دوازدهم
اخیراً نشست مشترک دولت و مجلس برگزار شد که برخی از منتخبان هم در آن جلسه حضور داشتند، اما تا این لحظه جلسه مجزایی بین منتخبان مجلس دوازدهم برگزار نشده است.(ادامه)
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است. نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
نباید در کمیسیون‌های مجلس سرگرم رسیدن به ریاست باشیم و اگر دستگاهی اجرایی در مجلس نمره منفی گرفت آن کمیسیون مربوط هم باید استیضاح شود چون به کار آن دستگاه نظارت نداشته است.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست. قالیباف رئیس می‌ماند یا استعفا می‌دهد؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست.(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد. نبویان با ۵۹۷ هزار رای نفر اول شد؛ قالیباف با ۴۴۷ هزار رای چهارم / ۱۴ نفر مستقیم به مجلس راه یافتند / ۳۲ نفر برای رقابت بر سر ۱۶ کرسی باقیمانده به دور دوم رفتند / تعداد آرای صحیح استان تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار رای(خبر)
نتایج نهایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تهران از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام شد.(ادامه)
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد. نتایج رسمی اولیه انتخابات مجلس در تهران اعلام شد (+اسامی و آرا )
نتایج اولیه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به صورت رسمی اعلام شد.(ادامه)
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد.
آمار غیررسمی اولیه از ۷۰۰ صندوق تهران منتشر شد / نبویان و رسایی و قالیباف در صدر لیست
آمار غیر رسمی از شمارش ۷۰۰ صندوق اخذ رای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران منتشر شد. (ادامه)
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد. بررسی گزینه های احتمالی ریاست مجلس دوازدهم
از منوچهر متکی گرفته تا علی و مطهری و حتی آقاتهرانی که به فراخور موقعیت و شرایط اکنون با شانا ائتلاف کرده، مدعی ریاست هستند و به نظر نمی‌رسد که رقابت‌های مربوط به ریاست مجلس نیز خیلی ساده باشد.(ادامه)
منوچهر متکی با اشاره به برکناری خود توسط محمود احمدی نژاد گفت: ماجرای سنگال اثر وضعی خود را گذاشته است. طعنه منوچهر متکی به احمدی‌نژاد
منوچهر متکی با اشاره به برکناری خود توسط محمود احمدی نژاد گفت: ماجرای سنگال اثر وضعی خود را گذاشته است.(ادامه)
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد. ماجرای دیدار لاریجانی و احمدی نژاد در ساعت یک بامداد
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین نشست انتخاباتی دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی مرتبط با شورای وحدت برگزار شد. اولین نشست انتخاباتی دبیران تشکل‌های سیاسی شورای وحدت برگزار شد
شمال نیوز: اولین نشست انتخاباتی دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی مرتبط با شورای وحدت برگزار شد.(ادامه)
تجربه هم نشان داده است، رسیدن به لیست واحد با وجود تعامل دو شورا با یکدیگر کار سختی نیست و همواره عامل سخت‌شدن کار در ارائه لیست واحد نه شورای وحدت و نه شورای ائتلاف بلکه جبهه پایداری بوده است. آغاز تحرکات انتخاباتی اصولگرایان/ شورای وحدت قصد ائتلاف دارد؟
تجربه هم نشان داده است، رسیدن به لیست واحد با وجود تعامل دو شورا با یکدیگر کار سختی نیست و همواره عامل سخت‌شدن کار در ارائه لیست واحد نه شورای وحدت و نه شورای ائتلاف بلکه جبهه پایداری بوده است.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: شرط حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس ایجاد امید و اعتمادسازی است. شرط مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس از زبان وزیر روحانی و احمدی‌نژاد
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: شرط حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس ایجاد امید و اعتمادسازی است.(ادامه)
جلسه گفتگو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد. جلسه دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از چهره های سیاسی درباره اتفاقات اخیر
جلسه گفتگو و تبادل نظر علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با جمعی از افراد شاخص سیاسی برگزار شد.(ادامه)
مذاکرات ایران و عراق برای خلع سلاح گروه‌های تجزیه‌طلب
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت دولت مرکزی عراق کنترل مرزها را در دست خواهد گرفت و گروه های تجزیه‌طلب نیز باید خلع سلاح شده و به اردوگاه ها بازگردانده شوند.(ادامه)
منوچهر متکی در واکنش به حوادث اخیر از ارسال یک نامه به وزیر کشور دولت ابراهیم رئیسی خبر داد. نامه وزیر احمدی نژاد به دولت رئیسی درباره حوادث کشور
منوچهر متکی در واکنش به حوادث اخیر از ارسال یک نامه به وزیر کشور دولت ابراهیم رئیسی خبر داد.(ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

باهنر: دولت رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت/ امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است. (ادامه)
این دیدار روز گذشته در محل وزارت امور خارجه برگزار شد. دیدار امیرعبداللهیان با وزیر احمدی نژاد / عکس
این دیدار روز گذشته در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 13 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.